Du ger mig kärlek , due mitt allt.

Amanda världens bästa & finaste underbaraste tjej! jag älskar dig sjukt mycket bästavän , utan dig skulle jag inte haft varit som jag var idag, när jag har mått sämst så har du hjälpt mig . jag älskar dig storasyster och kommer göra det tills jag dör. jag kommer aldrig i mitt liv lämna dig älskling. fyfan det som fattas mellan oss är att vi måste träffas sen kommer allt bli bäst , fixa fram massa med minnen :* mitt hjärta ! mitt liv. due min solstråle , en som jag kollar upp varje dag mot himlen och ser dig! fuck alla andra , det finns bara en Amanda i mitt liv och det är dig! jagälskardig bästavän , glöm aldrig det :*
- asso den häär låten, världens gamlaste men världens bästa.
Minns ni bästavänner.... låten dödar , ALLA i flempan lyssnade på den hahah !
kärlek :*

Kommentarer
Postat av: Amanda

Älskar dig syster!

2011-03-26 @ 23:40:28
URL: http://amandatoivonen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0