CHA CHA !

Cha cha my bitches and players.

- same shit thuungt dag kan berätta från igår & idag.
igår så var jag i skolan , var med Chanel vi gick runt snackade & slösade tid lite.
efter skolan så rullade jag & mimmi + izel till huddinge centrum och åt i donken :D
det var riktiga flum där HA-HA , ändå vi rullade sa typ en sak som ni inte förstår men ändå.
'' ana my face'' , HAHAAHAHHA ändå efter det så gick vi till sjukhuset mötte upp chanel igen för att vi skulle vänta på matilda och det hade hänt något så dom skulle snacka tiiep ?  haha så aja hon kom aldrig så gick hem.
sen gick ut igen skulle till centrum efter det så gick vi till Chanel's port jag och Matilda vi snackade med Chanel sen kom Izel då jag var typ ute i en timma.. sen typ rullla vi hemmåt men inte Izel hon var hos henne och åt hos henne :D
men ändå aa det var ju allt + matilda kom hem till mig igår vi bus ringde folk HA-HA.
sen video blogga vi , kan lägga KANSKE upp den för vi var helt ofixade vet inte vad .
MENMEN... allt för denna dag!

- dag två.
Cha cha bitches, jag kom hem för en timma typ?
det hände massa knas idag vet inte varför men skitsamma.
idag så var jag i skolan vi hade inte så många lektioner men ändå jag hade Engelska glosor sen Matte prov.
visste ingenting om MATTE PROV . jag suger ändå på matte så jag bryr mig inte ens om det där ämnet?
same shit , idag så var jag i skolan , hände lite knas bråkade för mycket !
sen bråkade med Joanna & min bebis , då blev jag mer sur och börja bråka med Alexander Rindå, en smutsbarn ?
som jag har alltid viljat slå.. men jag säger åt han att det är sista gången jag varnar han sen kommer han få stryk.
ändå sen höll fett många på med en import klass & det blev också bråk det eftersom hon sköll ALLT på mig fick snacka med Anna Collins nästan , men jag drev att jag inte visste vem det var höhöh... så aa höll tyst. men hon ba Samar till mig för alla säger att jag & min syster är lik varan.. men same shit. senare så taggade vi var hos matilda efter jag hade slutat , eller nej juste Jessica ( min systers kompis som e sjukt snäll) frågade mig om jag kunde följa med henne hon skulle röka  , då sa jag visst väntade ändå på Melek & Izel dom hade turkiska , men aja ändå så jag och jessica rullade till skolan igen haha satt med holländerna snackade & så , sen så kom maysan & mizgin + alla andra, så jag sprang till min bebis mizgin och börja snacka med henne det var sjukt viktigt ! älskar henne mest , jag ställer alltid upp för henne !
men same shit höhö... så vi taggade till MATILDA va hos henne jag Mimmi+ melek+ izel vi chillade hade det bäst!
skrattade slösade till lite , sen snackade jag med matildas hund som att det våre en människa..
men ahahahhaha .... ändå jag har ingenting att skriva , eller JO jag har ?
jag har världens finaste två bästavänner som finns i mitt liv Joanna & Mizgin!
obehöööört snälla & söta ! , har måånga fler bästavänner men dom är en av dom bästa som JAG litar på :D
men imorgon blir det fotboll eller skäris , för att ska kolla pressent till Mimmi hon fyller år.
+ Juste vi rullade till en pizza affär åt där men jag fick ta med mig det hände en grej ? vet fotf inte -.-'
knasknas.. så fick rulla så snabbt som jag kunde & kom hem ringde direkt till Tim snackade med han
han gjorde mig på humööör ! bästa som finns <3
aja ska typ blogga vidare eller kolla på hårförläning :D !
SKA nu smsa tim , ha det bra :*


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0