BORTA MEN HEMMA BÄST!

JAG kom nyss HEM!

- jaha jag kom nyss hem jag var ute med  Chanel & Izel.
det hände inte så mycket utan att jag och chanel satt och sa massa saker för att vi var super arga på alla !
men annars var vi ute i centrum & chillade och så , ni kanske märker att jag kom hem fucking tidigt idag , det bar bara för att jag bråkade med min bror och min mamma , super jobbiga AAAAAAAAAAAAAAAH!
vill döda alla , dom tvinga mig att gå hem -.-' annars så sitter jag och äter , massa gott!
OCH jag vet inte riktig varför jag är så tråkig , uuft finns ingenting att göra !
JAJAAAJ orkar inte skriva mer något som jg inte ens har något att skriva om !!!!!!!!!!!!!!!!!!
oooooooooooooooooooooh :(


Kommentarer
Postat av: Torkelhanne

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-11-09 @ 17:19:44
URL: http://torkelhanne.blog-howto.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0