BILDBOMB



Bilden från festen.

- bilden från festen.
jag och bäästis.

Jag och Michelle , orkar inte vända bilden & ffett ful jae :)'
& har inte noppat ögonbryna

Ewelina , smyg bild  i festen hahah , inte så bra men ah.

Jag skit ful men kör bara ,


OKEY ,MINA ÖGONBRYN ASSO....

tjock...

det är inte likadan bild .. , och ja är skit ful.


GOD MORGON

puss på er alla , orkar inte vända bilden..

Mitt öga.

jah & orkar inte rotera <3


senaste bilderna också.

hej

hej och hopp på topp

OMG

Jennifer Jaber





OKEJ , finns många många flera bilder, är sjukt trött orkar inte lägga in :O
bloggar lite annat nu istället puss..
Resten kan ni få senare kära bebisar!♥


Kommentarer
Postat av: E

HAHAHA ditt säääär vf tar du smygbilder på mej för :P <33

2011-03-05 @ 20:48:16
URL: http://baraewes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är asfin ju och inte alls tjock ;oo du är grymt fin, glöm inte de :)

2011-03-06 @ 19:19:07
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0