'' Berätta inte för din kompis , för din kompis har också en kompis''

om du verkligen älskar mig , så sluta vara falsk!
jag försöker verkligen göra så allt funkar okej, du säger jag och jennifer är bästavänner bla bla bla..
iaf det är så , så SLUTA ljug framför mitt ansikte när du säger '' jag sa ingenting med ett chockad ansikte''
sluta säg att du verkligen älskar mig vet inte vad , sen bakom folk du ba ¨ aa du vet den där Jennifer''
Gumman jag har vänner som säger t mig saker , berätta aldrig för dina vänner , för dina vänner har också vänner, cp störd due . ska du snacka skit så snacka skit på rätt sätt inte på fel sätt !
OMOGEN due snälla , låt mig inte skäma ut dig och visa allt du har skrivit t mig ! OKEJ PÅ GUD VÄNTA!

'' Jennifer gumman utan dig tro mig utan dig skulle jag inte haft kunnat mått bra''
due verkligen en bra vän för mig , due hjälper mig genom eld & vatten vårrt och torrt.
en vän som dig bör alla ha , asso du är bara så perfekt tro mig , utan dig finns ingen ****** asso du betyder enormt mycket seriöst , skulle gå genom helvete för dig , skulle nte klarat mig utan dig Jennifer Jaber!

asso så skrev du , vettu vad jg sitter och tänker igenom våra gamla tider ,fattar inte hur du kunde bara göra så inte bara till mig utan till många andra dina vänner som precis läser den här bloggen och vet precis vad jag menar ALLA vet typ vem jag menar och dom har sagt att du håller på '' sluta lek gangster okej''? due bara en liten barn som leker fett mycket , en liten snorunge som inte kan skydda sig säg , vettu vad cheyen pallar inte ens med dig , kommeru inte ihåg när vi träffades i UNG vi var cook bra vänner vet inte vad? sen kolla nu serri kvinna skäms du inte eller , du skämmer bara ut dig dig , jag säger bara sluta tro att du kan säga saker så fucking lätt till folk okej ? du kan inte ens snacka man ser direkt att due falsk , asso FALSK ! jag bryr mig inte om dig okej ?
sug av mig tönt due bara för FULFULFUL , du var min bästis . men vad är du nu , due mitt bajs usch ska bajsa ut ditt liv snart , möblera om det - vänta bara jag är inte klar med dig tönt asso seriöst ska skära dig i bitar tönt , du vågar inte säga något längre va .. som du skrev för en timma sen -OMG jennifer jag visste inte vad gjorde förlåtförlåtförlåt ska du verkligen tro på sånna människor , va inte det du & jag genom eld & vatten .. asso våra bilder minnen , seriöst förlåt jag vill inte att det ska hända såhär , snälla jennifer svara det är skit viktigt jag saknar dig sjukt mycket , du har ett hjärta av guld , ska du lämna mig såhär eller - med allt problem och dra bara? - då svarade jag till dig bitch , aa tyvärr så ska jag lämna dig med all problem , kommer stampa på ditt liv snart också , tro inte att due är något som du sitter och snackar sen tror att du är något seriöst ''baby problem'' finns överallt , men en sååån fkng baby problem som du har ser fkng ut som att du går i dagis , OKEJ ?
tro inte att jag är bara så lätt och baah , aah.. vad gör vi ? nu kör vi , skiter i all de här.
minns du inte hur mycket jag litade på dig , vet inte riktig om jag ens kan kolla på dig längre .
kommer se dig som en liten smuts ,hoe .. vet inte vad riktig ! du vet hur jag är jag tål inte saker , kom du inte ihåg när jag slog dig när du började irritera mig , men allt gick bra sen?
seru inte hur du håller på med ellääh , nej seriöst vet inte vad jag ska göra med dig!!!
OHHH vafan du förstörde min dag helt & hållet , fuck dejh .. ooufouf!!!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0