1000 H & M !

Japp nu ska söta jag vara med i en tävling som man vinner i en tävling .
det är H & M för 1000 kr , jag skulle bli sjukt glad om jag fick den där för jag älskar H & M sjukt mycket , skulle varit glad sjukt mycket så jag hoppas verkligen att jag vinner ser imot för det!

här är sidan iaf du vill också vara med i tävlingen :D

- Sök på blogg.se där ser du 1000 kr på H&M , då trycker du där.
därifrån står det att du måste registrera dig för att du ska kunna se allt du måste göra för att kunna vinna 1000 kronorna , & där gör du det + att du måste sprida om det :D!
se fram imot hoppas jag vinner (a)!'

tyvärr kunde jag inte göra så man trycker på länken och det kommer på direkten :(
men hoppas att ni fattade (: / Jennifer Jaber.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0