- sötnöt.

VAD FÖREDRAR DU PÅ MOTSATTA KÖNET ;

ben, mage eller armar? -
Mage
bruna, blåa eller gröna ögon? - vill ha gröna
svensk eller utländsk? - utländsk
lång eller kort? - längre än mig i alla fall
charmig eller rolig? - helst rolig
att de röker eller snusar? - ingen av de
vad kollar du först in på de motsatta könet? - ansiktet
hur stor betydelse har kläderna? - inte så mycket, men fin stil .

KÄRLEKEN;
tror du på kärlek vid första ögonkastet? -
absolut
har du någon kille just nu? - nepp
gillar du någon just nu? -maaaaybe
gillar någon dig just nu? - haha aa
har du blivit sårad någongång? - a
har du sårat någon? - klart... *ångest*

ÖVRIGT ;
svär du mycket? -
svär för mycket.
när duschade du senast? -igår
vad är de för färg på dina byxor du har på dig just nu? - har inga har shorts xd
vilken låt lyssnar du på nu? - Chris Medina.
hur ser ditt skrivbord ut just nu? - bara mobilen, städade xD
hur är vädret just nu? - varmt & soft.
vart skulle du vilja åka? - U.S.A
vill du ha barn? - stick aldrig
vad ska dom heta? - helt enkelt säger man alltid stick eller något , jag hatar verkligen inte barn men seriöst ser man igenom sina syskon så... knas knas,.. darför jag kan vara så taskig .
annars skulle jag vilja att dom heter Mathilda & Alexander.
SENASTE SOM DU ;
träffade? -
Johan
kramade? - Johan
kysste? - J****
strulade med? - *****
sa att du älskade? - ehm.. :-o
pratade i telefon med? -  Martin
sov tsm med? - ingen
smsade dig? - Danne , Johan , martin , izel , matilda , alex ,adam , felicia , julia , nellie , mimmi.

Kommentarer
Postat av: Ellinore

sv. Men gud vad glad jag blir, tack sötnos! men mitt löshår är rätt slitet, adda mig på msn om du skulle vilja köpa det. Puss!

2011-03-27 @ 20:51:27
URL: http://elliu.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0