- Älvsjö.

Tja tja babe's , vad gör ni ? :)♥
ingenting jag vaknade nyss..
Jag kan berätta om vad jag gjorde igår eftersom har inget annat & berätta men ändå.

Igår så typ var jag i skolan med Izel & Adam.. då satt vi i datasalen och typ bara lyssna på musik och chilla. sen så blev jag och izel utslängda eftersom aah vi var inne på fb typ hela tiden så tony blev irriterad , fuck honom.
ändå så aa jag gick hem och åt och izel gick hem till sig, så jag typ gick åt sen när jag var klar så skulle vi typ åka och bada men izel kom inte med., så typ jag träffa matilda & vi taggade till älvsjö badet så när vi var där så var det inte så många där.. men senare så kom det , eftersom det regnade först sen blev det as bra väder!
så vi träffade några tjejer som var där , Jenny & Fatima + Leb eller vad hon hette :p.
Ändå vi typ var med dom chillade snackade bläbläblä , det var as roligt!
sen hände det lite grejer haha som jag INTE ska ta upp här men ändå :)
Jag och Matilda åkte typ hem igår typ halv 7 och sen gick vi ut med Izel typ.
gick till centrum var hos matilda & så.. idag ska jag träffa Zenobia typ ....
och vara med henne.. men först ska jag juu duscha & allt!
så jarå ,ska äta frukost också :s glömde bort :P
Juste jag har sovit i 16 TIMMAR WÄÄÄ! och aldrig vaknat tänkt om jag dog o.o!


Kommentarer
Postat av: jenny <3

haha hon heter leg inte leb puss :* <3

2011-06-19 @ 12:26:34
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0