NI VILLE VETA..

Hejsan folket ville verkligen att jag skulle berätta om älvsjö dagen?
hahah är ni så nyfikna ööh, okej menmen..

- ÄLVJSÖ!
Japp så här börjar det , igår så var jag i älvsjö jag gick ut från huset 14.20 och skulle hinna med 14.45 tåget så jag , gick snabbt ditt så hann jag med den , så jag typ satt i tåget helt ensam haha... sen gick jag av i älvsjö station och därifrån tog jag bussen 143 högdalen , den skulle komma om 17minuter så jag väntade.. sen gick det 10 minuter och då träffa jag vissa från flempan snackade lite med dom sen kom typ bussen, aah och gick av i älvsjöbadet och typ träffa massa folk haha , sen så fick jag vänta på moa & dom dem åkte fel buss men ändå träffade Sheri & Eza där så länge satt med dom ,vi skulle ändå göra det hahah.. såå typ vi satt sen kom dom och vi typ tog fram de dom köpte och börja äta , sen typ sola & massa annat + att noor och dom försökte kasta in mej så var tvungen att säga att jag har mens hahaha.. men ändå skitsamma jag badade till sist sen typ blev det bråk skit stor bråk en svarting boxa en kille i ansiktet sen kom typ 15 styckna på honom och ba jävla peddo.. ville lägga i mej men mina vänner sa nej.. dom var runt 30-20 bast haha xd men ändå så jag gick och bada igen typ chillade lite ,sen gick jag & moa haffa killar och det så vi fick ändå med oss nummer hem & det var katter.. innan vi skulle hem så satt vi med jose&kevin + abbe och Gracien och massa fler.. hahah nej asso denhär dagen var knas. + när vi skulle hem så typ gick vi , vill ville ha skjus från polisen men dom kunde inte dom skulle jobba så aah vi fick gå en jävla bilväg... så typ det tog 20minuter och typ vi var i tågstationen . men tåget kom 21.59 , så var hemma typ halv 11 kan man säga , haha chilla lite sådär.. men det är nt allt jag har berättat tro mej finns mycke roligare saker ! hahah men sen när jag kom hem så åt jag kyckling med multivitamin haha sen åt jag godis.. sen vet jag inte riktigt men snackar med söta människor nu på fb, kan lägga in lite bilder men jag var inte med när dom tog , eller jag pallade inte jag var typ helt inne i min glass :D

Eza & hennes kille typ? :)


bend ova.



Kommentarer
Postat av: Linnea <3

Vad heter Ezas kille på fb ?

2011-07-04 @ 18:41:24
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0