'' NI ÄR...''

'' Ni är störda och inte JAG ''

Okej jag duschade som ni såg kanske på fb , det var såhär när jag duschar så duschar inte jag bara med vatten utan med shampoo , som typ gör bubblor , så ah haha kanske lite störd men på sidan så hade jag  godis , chocklad chips , och smink och massa andra grejer, jo vet ni vad jag vet inte varför sminket var där och jag vet inte varför mina örhängen var där men jag åt chips och så ändå..........
så typ jag duschade i 1timma typ och just nu ligger jag i sängen och kollar PÅ criminal minds.. hahah finns ingenting och göra ,eller jo snackar med Alexander Andersson på fb , asso en kille från min skola ;)
haha bloggar snart!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0