KAN BLOGGA IGEN!

- Kan blogga igen? tummen upp bitches!

Min data var sönder eller det hände med den något , om min andra var alltid upptagen så jag fick logga in på fb via mobilen men just nu kan jag blogga och det är ju bra?! , många frågar mej hela tiden varför jag inte bloggar`, och det , men aah ni vet redan svaret , datan sönder & upptagen. men aah ska försöka blogga så mycket som jag kan iaf ;) men igår så var jag i skärholmen med matilda & izel , vi köpte lite grejer och jag fick med mej iaf en skit söt kofta , & penna + mascara och hårspray och massa andra grejer, efter det så gick vi till bio och kollade på baksmällan sjukt bra , men iaf vi var typ hemma vid 23.00 och jag köpte hem kladdkaka så när jag kom hem så åt jag kladdkaka med min bror & syster + mamma , sjukt gott! idag vet jag inte riktigt vad jah ska göra har skit ont i magen :( mensfittväärk sjukt ont! , får typ ta ipream , men aja iaf bitches... har ingenting och säga typ men vill ni veta lite vidare på deras blogg? , checka in! - http://matildaabboud.blogg.se & http://izelkaya.blogg.se!

- söta koftan vi två fick hem igår ! skit fin på!!!!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0