hemma och sitter med Jacqueline !:)

Hej babe's kom nyss hem var ute med dom bästa? :)
gick typ ut kl.14.00 gick hem till izel & plattade mitt hår eftersom ah?
min syster tog min och tog med sig den till Gbg , och aah ?
jag får vara utan plattång tills SÖNDAG GASH !:(
ska döda henne när hon kommer hem idag så typ var vi i visättra spelade lite fotboll och så , senare så gick vi till fritisgården (fg) och bråkade med Ibbo en som jobbar där han är största rasisten, vi bråkade med honom jo för att han låter inte oss göra något så vi flippa och massa skit, annars så satt vi med Stephane Mounkassa han kändisen och började snacka och så ,men ändå sen när jag var på väg hem 22.00 så typ ah, skulle vi sitta i min port & då ser jag en blondin sticka ut sitt huvud från dörren gissa vem det var jo Jacqueline hahah så gullig , ja skrek för jag saknar henne! vi tog ut henne gungade åkte kana (stavning) sen träffade vi mina bröders vänner dom ba Jacqueline Jacqueline. hahaha sen hon såg Ibbe ( en svarting ) hon börja skrika.
hahah as kul dag , just nu sitter vi & äter. bloggar snart puss.


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0