GRÖNAN IGÅR!

- Hejsan svejsan ! :)
igår så åkte jag till grönan med skolan som sagt , vi åkte klockan 11 och vi var det 12.
vi åkte massa grejer i grönan som t.e.x. jag som åkte allting förutom frittfall iaf jag träffade massa där typ som jag kände och visste vem det var , Shiva , Gasan , Victor och Mikaela och vissa andra flera orkar inte skriva dom.
- men senare så typ skulle vi mötas klockan 15.00 för att pricka av oss att vi är här. efter det så vafan vi åkte igen ? typ efter 2timmar så skulle visa åka hem blablabla men jag stannade kvar iaf jag åkte massa skit typ i hela dan , sen typ åkte jag insane (stavning) 2 ggr engång med Felicia och engång med Dunia & Sabrin.
knaaaaaas , jag dog första gången men jag tyckte inte att det var läskigt sen.
iaf vi åkte och åkte åkte åkte.. tills klockan blev 11 , så jag och felicia tog färjan till slussen tror jag sen där i från till tc vi var helt borta skrattade och allt. men juste glömde att vi åt innan.
iaf vi kunde inte gå eller något, men senare så åkte vi från tc hem & då var jag as trött!
men när vi skulle av i flemingsberg så typ mötte vi Zhala och fler , den där Zhala tävlade as mycket!
hon vann också mycke :) men iaf skitsamma det blev lite bråk där uppe när vi var påväg hem, vi kollade på och taggade hem , kom hem 00.04 , men senare så la jag mej och somnade på direkten.
och idag så har det varit skola , började 10.00 idag så skulle vi bara göra lite grejer sen så spelade vi brändboll och så , efter det så slutade vi och typ jag väntade på matilda och senare gick vi till centrum och köpte glass.
sen kom jag typ hem , imorgon är det skolavslutning , börjar 10.00 vet inte fan vad jag ska ha på mig?
men vi får se , aja pöss bloggar snart igen ! :)♥

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0