GJORT ILLA MEJ !:(

Hej Babe's idag är det lördag man tror att det är söndag?
idag så vaknade jag minns hm.. 11.30 och typ väckte min brors dotter.
senare så skulle jag & hon + mina små bröder äta frukost så vi gjorde det.
senare så städade jag mitt rum helt & hållet. sen tog jag ut Jacqueline och åkte kana (stavning)
så typ gjorde jag illa mej det var grus & som tur så klara min bebis säg.
haha ;) ändå efter det så kom matilda hon ba vafan har hänt?
jag berätta blablabla. senare så typ gick vi till gräs ( ett ställe i flempan ) vi gungade & så.
hm.. efteråt kom Izel och vi typ var där & gick runt eller var hos henne liten stund.
hm.. senare så ropade vi Chanel taggade runt & chillade lite vad mer kan man säga?
kom nyss hem för 20 minuter sen åt  & tog det lugnt snart ska jag typ ut igen med henne.
Jahaaaaaaaaaa... imorgon vill jag åka och bada? om det är varmt ! skiteriiiiiii :$
första dopp då ;$$.

- så ser det ut men det såg värre ut innan.
och bilderna kommer senare.


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0