DET JAG LOVADE ER !

Skulle berätta om älvsjö igår men jag var as trött och inte orkade ..
men jag kan berätta det nu :)


- Jag var i älvsjö badet igår med Matilda & Izel. först så skulle vi mötas typ 14.15 jag och matilda för att gå ner till izel och möta henne, efter det så skulle vi ta tåget mot älvsjö , och den kom halv 3, sen när vi var på tåget så skulle vi ner till bussstationen för att ta bussen till älvsjö  badet , och då skulle den komma om 30 minuter så vi väntade & väntade.. efter det så kom den efter 30 minuter , vi var framme efter 5min , tog upp allting , började sola bytte om och det. det tog typ 1 timma för mig och matilda om vi ska bestämma oss om vi skulle bada och då blev svaret JA, så vi var lite såhär ooh det är kallt nej jag ska inte, så vi typ tog in oss till de lilla vattnet och började bada sen hoppad vi in till den stora , (det var as kallt) sen ville typ folk som inte kände oss ville putta in oss tidigare eftersom vi var sega och ba nejnejnej , blablabla. så vi bytte plats. men vi badade typ i 30minuter. sen sprang vi tillbaka hoppade in blablabla.. efter det så gick vi och tog vår handuk och typ vi frös ?
sen skulle bussen komma efter 8minuter , jag sminkade jag mej i busstationen och det. alla ba kolla på mej , säkert så säger dom , kvinna du har precis badat , haha eftersom skitsamma. efter det tog vi bussen mot älvsjö station och vi gick efteråt till tågstationen den skulle komma efter 2minuter , så vi hann vi tog den.
sen var vi i flempan 17.05 sen därifrån tog vi bussen till flemingsberg centrum vi orkade inte gå hem och därifrån så vi gick till matilda och åt grillad mat , mums ! gott gott sen så chillade vi hos matilda i 4timmar kollade på film och massa andra skit , HIP HIP HORA , är en av dom. skitsamma sen kom jag hem 20 över 10 jaa bitches. idag så blir det sitta i balkongen sola , och skita i allt och alla.. har redan blivit brun :)) tack vare en kräm så gör så att du blir brun efter 1 timma :)))) , aiide ska se vad jag ska göra lite senare , pusspuss.♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

VILKEN BEERÄÄÄTTAAA :D

2011-06-17 @ 20:08:29
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0