- SKA ÄNDRAS!


- Trött på all skitsnack som finns runt om varandra.
folk snackar skit om varandra och gör så att dom får rykten.. snälla skit pinsama!
Just nu ska jag vara den gamla Jennifer som jag var för 13 år sedan.
skita i allt & alla , göra vad som helst för att inte få rykten , skita i killar som tänker bara på sex m.m.
jag ska vara den gamla lilla jag , okej jag kommer inte leka i sandlådan med dockor och massa skit.
- nej nej jag ska börja sluta sminka mej & platta håret. SKA VARA GAMLA LILLA JAG SATSA PÅ FOTBOLL!
jag skiter fullständigt i vad folk kommer börja tycka om mig men aja , vill ni fotfarande vara vän med mig så var det , vill ni inte det så stick ! :) ha det bra klick hej!


Kommentarer
Postat av: Jess Chamoun

Fint sagt Jennifer. Dina kompisar ska inte dig för ditt utseende! De ska ta dej för det du har i ditt hjärta. Puss!

2011-06-27 @ 07:51:58
URL: http://meyoulove.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0