- med dom bästa.

var ute idag , med Matilda , Moa , Michelle och mina två små bröder.
idag så kan man säga att vi gick till centrum köpte lite gott gick till gräs och typ satt där och började snacka. sen träffade mina små bröder en person från deras dagis dom lekte , skit skönt att slippa dom , tyckte synd om dom så tog ut dom haha , sen iaf kom Zhala & Eminna + Natacha satt med oss där och vi typ snacka vidare...
sen irriterade tjejen (min brors kompis) Zhala så hon fick flipp hahah! skit kul . men annars efter det så lämnade vi mina småbröder och typ chillade gick till pream och åt  ! :) bjöd min baby Moa! :)
sen gick ja hem hade tråkigt hahaha :D (a)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0