VARIT I ÄLVSJÖÖÖ !

Fyfan sjukt fint väder .. inte kallt inte varmt men ändå skönt!
sån väder vill vi JAG HA ! :)
- Men annars så typ vaknade jag idag halv 8 typ lämnade mina bröder satt vid datan sen , senare duschade smsade matilda och frågade om hon vill åka & bada , så skulle vi träffa evelina & michell för att dom var där , sen så typ gick vi ditt , började bada solade chillade & allt. vi hade det as roligt haha!
senare så taggade vi till flempan & allt sen pundade till skogås och typ chaförren(stavning) hatade mej -.-'
men sadface :( skojar bara aah imor eller lördag eller söndag så ska jag sova över Izel H Kayaaa!
hennes blogg http://izelkaya.blogg.se bra att läsa.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0