MAMMA♥

- du sprider glädjen som ingen annan , jag tackar gud att du blev min mamma det finns inom mig jag ser ditt hjärta , vägen du tog var ett det lätta. jag behövde dig verkligen då fanns du där.  alla andra skiter i mig men inte du jag svär ,den känslan får mig att folk att börja leta. jag älskar dig så mycke mamma , det ska du veta du är allt mamma tro det eller ej  jag skulle kunna gå i genom helvete och krig för dig. om jag inte hade dig skulle jag vara idag , jag skulle vara svag.  Ja vet vilken underbar person du är mamma, din ♥ är av guld.
ändå om vi bråkar nästan varje dag , så ska du veta att du ändå betyder allt för mig! lämnar du mig så lämnar jag ALLT & ALLA ! ♥

- Såhär ser min blatte mamma ut.
skit kaxig! men ser snäll ut här & hon gillar att kasta tofflor ;)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0