ترقد في سلام يا صديقي R.I.P.

Nu har det gått exakt 1 vecka och 1 dag sen du försvann, jag kände inte dig men du jag fick höra massa grejer om dig, dom där personerna som gjorde sådär mot dig , ska få tillbaks, hoppas gud straffar dom hårt. det ända du tänkte på var fotbollen, du ville säkert bli något när du blir större. men a dom dära som gjorde så mot dig förstörde allt, knas fick ont i ♥ när jag fick höra det,må allah ta hand om dig. alla dina vänner bryr säg verkligen om dig , knas ''/ av alla texter man läser på facebook på vad alla dina underbara vänner skriver, att dom snackar dig och det, att du skickade sms , ville snacka med den & den. HELT seriöst ooh hoppas dom där jävlarna får tillbaks är fett , sur . du är säkert stolt nu där uppe att du ser vilka som är äkta/falska mot dig.
- just nu tänker man om du ler , skrattar , gråter. gör något. aj tyvärr så klarar jag verkligen inte skriva mer.
men vila i frid , du kommer alltid vara en fotbollsjärna ,för oss , R.I.P Reber Sharif♥
ترقد في سلام يا صديقي



Kommentarer
Postat av: Anonym

Horunge aina bre:S

2011-07-30 @ 00:11:45
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0