R.I.P SAKNAR DIG MITT LIV :(

2009 försvann du från mej...
den 10/7- 2009 kl.11.26 försvann du..
du fattar inte hur mycke jag saknar dig älskling , nu när du är borta så har jag ingen som river mej hela tiden , flippar på mej , sover bredvid mej varje dag :( ändå om du är en katt så ska du veta att jag kunde snacka med dig blev helt jävla chockad att du förstår , du kom upp en dag i mina knän fattade att jag var ledsen försökte snacka på ditt språk. oh fyfan dom tog världens finaste katt från mej dom dödade dig :( dom knivhögg dig jag såg dig utanför andra porten all blod rann & rann.. fyfan ''/ jag HAR haft dig i 11 år sen skulle det nu bli 13 år .. 2år har gått & jag saknar dig fotfarande , jag kommer aldrig glömma bort dig du är en del av mitt liv.
jag har haft 2 till katter tro mej har inte gillat dom så fucking mycket som dig!
asso kan gå igenom helvete för dig , jag skiter fullständigt i om du är ett djur du betyder allt för mej ALLT!
oh jag saknar dig , hoppas du har det så fucking bra där uppe!
tänker på dig !!

såhär såg du ut! JAG SAKNAR DIG!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0