PALLADE INTE!

Hej & Godmorgon Babe's.
Jag hade tandläkare idag men jag orkade inte gå , asso hallå 09.00 vem pallar liksom?
- hihi okej om det var skola men jag orkade inte gå upp & platta håret sen sminka mig.
men annars idag så kanske blir det BIO , eller vara ute , annars imorgon så ska jag till stan eller skärholmen måste köpa grejer. behöver verkligen. annars annars läser jag en söt libanes blogg
ni bodde checka in hon bloggar oooooouf sjukt bra!! kärlek. http://bemas.blogg.se

- Dagens gamlaste bild!
har förändras , hahah hade inte noppat mina ögonbryn på bilden då..


Kommentarer
Postat av: alouch

hej hur mår du ? :P

2011-07-27 @ 15:18:53
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0