MOBILBLOGGNING!


Hej bloggen , det blir mobilbloggning här! super bra va?(a nej skojar bara ni kanske undrar varf jag mobil-bloggar det är för att jag fick dataförbjud av min mamma och bror bara för vi bråka haha? så typ iaf ah , men idag så var ja ute med izel gick och köpte ny comviq kompis + bytte nr för min bror tog sönder den, men iaf sen skulle ja köpa ny näspiercing gjorde dt och efter följde jag å matilda m t cop m izel å hennes mamma -sen gick jag hem å åt , sen gick ut igen, herregud min bror åker idag 07.00 med hans flickvän så ah ? till bulgarien elr belgien men annars vidare så ligger man i sängen, ska be johanna om hon kan noppa mina ögonbryn efter hon har duschat klart.. oh fan sjukt ont i händerna har toutch (stavning) kmr blogga senare pöss.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0