MOA ÖSTLING♥

♥ Den dagen vi började lära känna varandra var för 3år sedan vi bodde i samma ort men snackade aldrig med varandra , en dag när vi hade pea så tog vi första stegen och började skriva till varandra , vi funderade på att träffas och sånt, det gjorde vi . sen börja vi tappa kontakten igen 2009 så började vi skriva till varandra igen sen 2010 började vi träffas mera å mer , minns du UNG08 vi var med varandra hela tiden vi sa att vi skulle träffas och åka ditt hahah varje dag så åkte vi ditt helt sjukt. det var bara så roligt ! sen träffade vi på massa folk jag skaffade killars nummer till dig , kommeru ihåg när jag gick till fulaste killar för att irritera dig haha xd du ba Jennifer men nej snälla ahha älskar dig :* sen dess så träffades vi varje dag nästan haha xd minns du också deccember den 24dec så fick vi veta att vi båda fyller år samma dag , knas haha ! vi blev ju helt chockade aight , vi grattade varandra , vi träffades inte då heller när vi fyllde år. NU när vi träffas exakt varje dag , vi umgås bara med varandra hela tiden 2011 ett nytt år nya minnen , snart är det UNG och vi kommer minnas oss gamla hah xd fina minnen har man med dig , älvsjö  några i flempan huddinge & när vi pundar asso nej! kommer aldrig glömma dig du är en del av mitt ♥ du betyder mest andra halva § ! fan vad jag älskar dig så fucking mycke , vi har aldrig varit ovänner som tur och vi ska aldrig vara det ! tre ord och 12 bokstäver kom ihåg det JAG ÄLSKAR DIG!♥


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0