MINNEN MED HTTP://BARAEWES.BLOGG.SE!

- Minnen med dig kommer man aldrig glömma. jagälskardig mest!♥
Kommeru ihåg i rågsved förra sommaren vi satt utanför haha fritisgården.

- slush.

- Något fint man ville göra hihi (a)

HAHHA eow , gud vad vi har förändrats.

- första.

Minns du när vi satt i chanels port & skulle träffa henne?
hahha då vi tog bilder såhär.
- men hittar inte älvsjö bilderna hitta bara en.
men du ska veta att du är grovt saknad!


- HAHAHAHHAHAH kom ihåg..

- Tumba.

- Minns du när jag ritade på väggen hahaa..
vi har haft flera minnen och flera bilder.
men det var dom jag just hittade . älskardigmest!

Kommentarer
Postat av: E

älsklingen då! anledningen till att mitt hjärta dunkar är för att du är gömd där! HAHAHHA omg vad ful jag va kolla kepsen HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH omg jag dör på gud HAHAHAHHA fan vad mycket man kan förändras på så kort tid.. som tur! oouf HAHAHAH, jag älskar dig

2011-07-27 @ 14:58:32
URL: http://baraewes.blogg.se/
Postat av: zenobia

My wifeis!!! :( miss yo Jennifer o ewe oxå :(

2011-07-27 @ 20:20:49
URL: http://zeneys blogg se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0