KOM NYSS HEM , VAR I SKÄRIS!

Sho allesammans !!! :) idag mår jag bäst vet inte varför men det var ganska längesen man umgisk med sina syskon & sin mamma , så vi åka idag till skärholem typ vid 11 tiden , så ah vi åkte sen när vi kom fram så typ , gick in till mobil äffär , min mamma köpte en samsung galaxy och min syster en LG den är exakt likadan som samsung galaxy , så aah , haha snorunge min lillasyster är hon är 9år. sen gick vi till affärer och kolla på kläder tyvärr så hittar man ingenting där i skäris, så vi hitta iaf t-hirt till mina små bröder , typ bilar?!
dom dog för den ,hahah så min mamma köpte den , sen min lillasyster så ful så köper hon glasögon skit fula , men aja skitsamma , ;) men senare taggade vi till donken & åt haha (a' och efteråt till där ute där man kan köpa frukt eller vad det än är ,så vi köpte och efter åt gick vi till där man köper kött det blev 1280 , asso aah min mamma har slösat flera tusen idag helt knäpp sådär , men fet kärlek till henne :*
sen gick vi till bussen och vänta på den , ;) sen blev jag lite smått irriterad herregud , hur kan det finnas så jobbiga människor i bussen , HAHHAHA först satt en kille som är typ 40 år och sjöng på turkiska till honom fast han ville inte , sen börja han banka på grejer sen skrika , sen en kille som satt nästan bredvid , han ba men helt seriöst sluta , är du barn eller du är typ 40 bast. '(killen som sa var svensk) sen hahah han ba ursäkta. sen han såg att jag var irriterad så han satt bakom mig i bussen och börja fucking hålla på och till sist alla hörde jag ba kan du fucking sluta , min mamma ba jennifer.... han ba inte du också , du tycker också att det är jobbigt. ja ba ja. sen han sjunger hahahahha sen han börja snacka med en kvinna bredvid mig han ba snackar du spanska och då börja  han snacka med henne , han ba nehe du snackar inte spanska , han ba tyska da , turkiska asso kvinnan ville inte snacka med honom. sen så sa hon till mig om jag kunde säga till han att hon ville inte snacka med honom. då sa jag högt , låt henne vara snacka inte med henne hon vill inte han ba shit. sen vi var framme i flemingsberg haahaha , då typ snackade jag med min mamma , och min syster hon ba asso jag var med Adam vi skulle hitta plats han ba till mig kom hit sexyyy. asso eow peddo han är. sen vi gick till centrum gick och köpte två stora powerking till mig och min syster jävlar va varmt det är ute asso. HAHAH (a)!!!
men sen kom jag hem var jävligt trött oh , vi kollad på mobilerna , dom har allt man vill ha asso allt!
- riktig iphone , :O! men skitsamma aja nu är jag hemma helt trött sådär ska typ ner till min brors rum & han la stora högtalare som jag koplar till min lur och ooouf högsta högsta!!! :D men senare så ska jag kanske till min storebror och kolla hur hans hus har blivit igen. oj jävlar vad mke jag skrev idag :o !!!! men aja hoppas det är bra puss.

- Någon snabb bild idag , helt ofixad. men kör bara.


Kommentarer
Postat av: en kille <3

snygg bild : : <3

2011-07-28 @ 23:18:43
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0