JALLA JALLA , YA BABA!

- HAHAHAH fattar inte ens rubriken till min blogg.. jalla jalla ya baba.
Idag reste  min babyyyyyyyyy , till turkiet .. hon kommer tillbaka om 3veckor.
och jag kommer sakna henne grovt. sen på Måndag åker min bebis :'(
kommer sakna personen grovt. sen på måndag eller tisdag kommer min habibi Eza saknat henne grovt.
och den 13agusti åker matilda ... :) aah alla åker bort och JAG VILL stanna i sverige nice va?:D
haha idag var ja ute med personen skulle säga hejdå för jag vene om jag kan träffa personen imorgon.
så vi var med varandra oh kommer sakna den grooovt :/
sen kom ja hem åt mat .. löbiff med pommes & sallad. gott.

(jag skriver personen för jag kan it säga namnet än)
hihihi (a) bloggar snart.


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0