HANAW ♥

Jag har inte känt dig så fucking länge men du ska veta att du är äkta vän för mig. insåg på direkten hur underbar du är älskling , hahahah de vi har redan snackat om är underbart! vi ses imorgon , k ä r l e k ♥'
& jag älskar dig min stalker , du har stalkat för mycke , & nu är man gift med dig baby!

Hanaw Gharib om NATACHA BOLLSTRÖM!!! ♥:
Ewe din fitta getta snabbt lek inte mangaz jiddra inte med min älskling, walla du kommer få, såhär DU ÄR FALSK DIN FITTA gå dö HAHAH knivhuggen ? aa och min mamma skärde av min kuk fast jag vill inte visa det.. :/ men aja jag gick till grönan dan efter woopwoop eller nej det var ju du som gjorde det? HAHAHAH barn äckel slisk smuts jiddra inte med jennifer haaa!?
IP: 80.217.54.151



Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0