FAMILY GAY!

♥HAHAHA family gay , den är bara för rolig , jag dör! älskar bara den !:) ♥

- väntar tills min bror kommer från beligen/bulgarien vet inte vilken han är i..
haha (a) , så kommer vi typ aa chilla med familjen....

oh juste igår så typ hände det massa grejer på kvällen inte kul.
först så typ öppna någon balkongen ni får veta snart den dära ****** sprang in i mitt rum och då sa min mamma jacqueline gå och sov sa jag , då såg hon en katt som kom in till mitt rum jag & min syster skrek av chock.
senare efter så skulle jag göra något med min mamma. hon skulle sova 20minuter efter , jag skulle till toan och ta bort mitt smink då hör jag något och då tar jag inte bort sminket , jag springer in till mitt rum och då hör jag garage dörret röra på sig någon knackar på min fönsterruta , någon vet inte vad!
JAG SVÄR JAG TRODDE ATT DET VAR EN MÖRDARE I MITT HUS..
jag väckte min syster & skrev till min bror och bad dom att dom M Å S T E komma hem & kolla!
ooh största paniken... ingen var där hahahahah helt seriöst 05.00 knas sen nu lever jag (a)!! :D

ingen bild blev bra

Kommentarer
Postat av: Matilda§upergirl!

vill du bli dagens blogg? anmäl dig till min tävling, det är sjukt lätt: klicka --> http://matildaqvarnstrom.blogg.se/2011/july/dagens-blogg-1.html

2011-07-14 @ 09:14:14
URL: http://matildaqvarnstrom.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0