1 JULI...

Hej älsklingar, idag är det 1 Juli precis 1månad och 10 dagar kvar till Ung 08a.
em.. vad ska jag säga , juste god morgon , ska typ ta bilder lite eller något , har sjukt tråkigt också finns ingenting & göra eller juste måste hitta min USB kabel -.- vet inte vart den finns.. men jaahh... skulle träffa kanske Felix Åberg men det blev inte så.. så smsar honom & Jose , Lukas Emil , Anton , Alex & massa andra..
japp , annars skulle det vara skärholmen , men kunde fan inte ''/ , & juste min mamma tog min älskling lillebror till läkaren det har typ hänt något med hans öra.. hoppas det blir bättre.. aja skriver snart.


Kommentarer
Postat av: anonym,

nej de e den 16

2011-07-01 @ 16:51:14
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0