Krille♥

KrIlLe♥



jag vill börja med att säga tack för att du har funnits för mig , du  är en riktig storebror för mig . du ger verkligen inte upp om det är något , krille du är en underbar storebror för mig , du ställer upp för mig mera än 100% , du vet att jag ställer upp för dig genom eld och vatten , vårrt & torrt.

min kärlek till dig bror går inte och beskriva , jag är sjukt glad att du fick min syster att bli tillsammans med dig hon behövde en kille som dig , du var verkligen underbar & söt snäll..

men herregud är jätte ledsen att det tog slut jag försökte verkligen få er tillsammans igen.

vill inte att det ska gå upp här men du vet att jag ALLTID kommer älska dig Krille min chilenare ,

du & jag mot världens syster+bror=SaNt ♥


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0