Killar?!

KÄRLEK ? JAG .
jag ska vara seriöst genom förhållande jag kan faktiskt ha en bra , fast det beror på hur killen är. om han själv vet vad kärleken är . men det syns inte på dom senaste jag var tsm den här månaden.
ena var otrogen med tre av mina vänner , andra jag vet inte vafan det var med han -.-'
blev sur bara för en sak, SKITER i kärlek skiter i killar nu för tiden.
nu ska jag inte bry mig ett piss om dom , för dom är bara S K I T från ren sagt ut.
dom tror att dom är något när dom gör något AHHAHAHAHAH fett synd dom kan bara dra åt helvete.
killar (ni är ingenting ni bodde fatta det)
fett syyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyynd!






- tss tss skitsamma låten jag lyssnar på nu.


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0