Fuck it.

du tror att allt är en lögn du tror att allt du säger är rätt..
när ska du se på att du ljuger ,för mycket ?
när man tänker tillbaks allt du har gjort mot mig
när man tänker på allt mot oss, när du höll
i mig i handen och kallade mig bästavän
när du sa att du betyder sjukt mycket ,när vi var inne i stan & handlade
tillsammans 3år med dig , var dom falska eller?

var allting lögn , hur ska jag kunna förlåta dig för det du har gjort?
jag ställde upp för dig genom vårrt & torrt .
men fick tyvärr ingenting tillbaks , du valde en kille för dina vänner.
du valde mig för din kompis , men sen sviker du .
hur ska jag kunna klara mig utan dig, du fick mig skratta asso
gråter när man tänker tillbaks gråååter vetu vad det betyder?
en sak som du gjorde mot mig kommer jag inte ångra.
nämner fan ingen namn.
fast kan ge vissa minnen.
kommer du ihåg när du började skriva till mig på pea?
du skrev hej och grejer va göru ?
sen efter en vecka träffades vi och det var fan i huddinge.
vi hade sjukt kul kommeru ihåg när jag sa verkligen att du betydde för mig som en vän.
när vi satt hand i hand i en centrum och snackade om det.
vafan ska jag göra nu är bara så såårad </3
finns ingenting kvar du hjälpte mig med killar , du hjälpte mig med mina problem.
fan ta dig vet inte längre vad jag ska skriva om dig.
men tre ord och tolv bostäver JAGÄLSKARDIG.
du är grovt saknad från mig.
JenniferNathalieJaber.

Kommentarer
Postat av: E

vem ? o.O

2011-01-05 @ 19:41:43
URL: http://baraewes.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0