(:

hej vafan , vad har ni gjort, jag har inte gjort något sen typ jag träffade ayse & dom.
men det var ju super kul med dom vi var ute så , sen aah det var inte mycket man kunde berätta om den dagen.
jag sitter och bråkar med Ali han är idiot inte min bror , utan mitt ex HAHAH .
seriöst gillar inte och bråka med han för att han är sjukt snäll person =)
hahah men ändå , mitt ex är snäll fast näääe.
hhaha skojar orkar inte blogga just nu.
sitter & är taskig mot jonny, hahaha.
så här skrev jag iaf ni vill veta .
puss & smek.


Namn: Jonny fjortis
födelsedag : hm.. fjortis tiderna föddes jag.
Ålder : har fan inte rätt ålder :'(
Färg: vaaafan tror ni ?!
Smeknamn : hey jg heter jonny fjortis.
...Bästavänner : har typ bara fjortisar som jag umgås med .
Mat: jag är smal jag behöver nt äta?!
Hobby : det är ju bara tjejer & fjortisar.
Dryck : Låååång kuk

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0