Borde skriva det här lite förlängesen :ppPpP

Hej jag heter JENNIFER som ni ser , jag fyller år den 24 dec :)
Jag är 13 år och kommer från Libanon , jag har 7syskon
4bröder & 3 systrar , typisk (a) , skojar bara ...
Jag gillar inte mat jag vet inte riktig varför , men jag älskar fotboll.
det är fan mitt allt . Men jag älskar mina syskon det är ingenting fel,fast det är första gången min bror råkade sparka mej i munnen och jag tror inte att han ville göra det . för han är min bästa bror.
Mhihih , mina föräldrar är inte skilda & mina två bröder är tsm med någon sjuuukt gulliga personer (=
Jaadu , vissa ville att jag skulle berätta lite hur det är mitt hemland så kan berätta lite.
2006 så blev det krig i Libanon och då var jag där & då kunde jag ju se allting .
Man blev ju lite rädd att man skulle få på säg bomber och så , alla våra hus som vi hade blev ner bombade sjukt synd , men det var mot Israiel äckliga horungar (;
Men asso faktiskt ska jag vara seriös, vi var nära att dö .
men vi levde ,och det som var bra att vi fick sms från sverige att vi måste tagga där ifrån.
för vi är födda från sverige såådär sen vi skulle ta en tidig båt & då typ typ
sprängdes den & det var ju tur , för att om vi skulle gå på den tidiga så skulle vi inte haft funnits.
alla mina vänner grät & så , dom trodde att jag var D Ö D fast jag var ju inte det?!
vi åkte på nästa båt & typ chillade ,sen stanna vi i berlin & där ifrån så var det flygplan.
skit soooft vill tillbaks till kriget , & mina föräldrar vill att jag ska resa ditt typ 3månader !
HAHAHHA dom kan ju gå & sova aldrig i livet , att min 2011 ska t Libanon :o
och det står att det ska bli krig igen , njaaah gå&döö, begår självmord istället för att vara med i krig!
ska upp & äta nu kan skriva lite mera senare puss :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej, fett hemskt att du va där, min pappa är oxå från libanon och har hela tjocka släkten där nere så man va ju fett nervös när allt det där hände, trodde ju typ alla skulle dö :S

haha fin blogg! :)

2011-01-17 @ 00:00:31
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0