2011 nu kör vi !!!!

Saknar som fan man bråkade inte man var liten man brydde inte säg efter allt man var alltid vänner det var ingenting med kärlek , varför händer allt såhär ? varför blir det bara så? sjukt mycket massa med skitsnack här & där , allting är bara så fult av alla att sitta och bråka , nu när det har blivit ett nytt år så kommer det alltid med bullshit oh vi ska inte göra det & det , vafan man tänker lite bakåt varför ljuger man åt saker som ni har sagt tusen år bakåt ska sköta mig ska se till att det inte blir bråk F A I L , allt är bara failad , jag minns när jag åkte fast av Polisen när jag baxade med en vän , jag minns när jag var största problem barnet i skolan när dom alltid ringde hem. JAG BRYR MIG INTE LÄNGRE OM SÅNT SKIT , nu lovar jag er jag ska försöka sluta hata och ska sluta bråka för folk vet att det är ja?bråk att jag alltid älskar att bråka men är fotfarande sjuk i huvudet , fan nu är det 2011 nytt år & nytt liv. SKITER IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!..
Saknar alla tider som fan

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0