118 800

FAIL , asso igår somnade jag inte på länge för jag smsade Ewelina och Ayse & Fjortisen Hampus.
Sjukt kul att bomba allas lur fan , hahahahhaha fattar nada.
men ändå fick sjukt många störda kommentarer,
du är knäpp gå & sov. :|
inte bra att såra mig :|
hahah nej skojar , senare skickade jag sms t 118 800?
vet ni vad dom fick 50 tomma sms från mig för dom inte svarade
när jag skrev hur är Jennifer Jaber , hhiih Ewelina tycker att jag är sjuk i huvudet ;$$$
Eller alla jag smsade med igår tyckte det :OoOOoOOo
men annars bombade jag dom och fick inget svar tillbaks :|
men Ewelina fick fast hennes pengar gick HA HA HA fett synd!!!!!!!!!!!!!!!
HAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAH det var sjukt kul.
Skulle typ träffa älsklingen ayse , men har inte fått något svar av henne ?!
O M F G :| måste träffa henne ju min ödla.
det finns ingenting att skriva nu men jag ska upp & städa lite.
sen ta lite bilder när jag är ofixad för jag har klippt mig,
tycker  att det har blivit finare för mitt hår är jätte tjockt
och nu börjar den inte bli längre det den börjar bli tunn.
SKIT GLAD ! :D !!!!! , men annars ska platta håret & så,
snacka lite i telefon & smsa . har inte heller på humör idag.
det händer alltid något konstigt varje dag .
men vad ska man göra?!
dö eller ? HAHA SKOJAR .
bloggar senare ! (:
Juste dom säger att dom ska lägga ner fb tror inte på det skitsnack bara.



Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0