IGÅR!

igår åkte jag inte med klassen till flottbro istället så var jag hemma och sov, jag vaknade klockan 12 och tog på mig plattade håret och fixade mig lite sen gick till skolan, jag var i skolan ungefär till halv 3 sen gick jag ut med Izel & Matilda, vi gick till fritidsgården och dansade, sen kom det andra så vi gick ut och vi snackade i ett litet rum .  Senare gick vi till centrum och köpte Power King och lite massa med grejer, och vi satt i centrum lite och var där.  Senare efter 20 minuter ungefär så gick vi till ett ställe i kyrkan där dom har för importer, där satt vi i 1 timme och då var jag med Moa, Izel, Matilda, Nirra och Michelle , efter det så var jag och tjejerna  gick tillbaks till centrum och åt  pommes sjukt gott.. det var ingenting jag gjorde mer . Eller just e kom hem vid halv 7 och kollade på serie sen gick den slut och då började min favorit film schery Movie, det var allt för igår hihihi.


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0