TRÅK DAG!

- hejsan , är sjukt sur vafan, nu har jag bara lust att blogga fifäään.
idag skulle jag till min kompis fest hon heter Romana , och då blev det ingenting för någon skulle komma till oss eller vafan var det var? jag fick flipp hade precis duschat och plattat håret men det är inte helt plattat.
skulle precis sminka mejh sen de ba någon kommer , jag blev sur vet nt vad, men det var tur att jag inte fixade mig så mycket. Igår var jag ute med dom bästa vi gjorde det vi alltid brukade göra. Jag somnade sjukt tidigt igår vet inte varför? , men ändå ska kanske ut senare hihih vet inte ännu , men men sitter och lyssnar på en låt som är sjukt bra, lägger upp den ciiao !


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0