SKÄRHOLMEN

Tja , som ni ser rubriken ''skärholmen'' men börjar från hela början till sluten. igår så fick jag och Izel vänta på Moa , Nirra , och Evelina vi missade fyra bussar. och vi var på väg t skäris , när vi träffade dom asso tjejerna då sa vi ett år dom började skratta -.- , och senare gick vi på bussen mot skäris och typ 20minuter så var vi framme , och då kollade vi runt typ efter 30minuter så ser vi fkng två killar som förföljer oss , sen till sist sa dom , ey vad det ni som bråkade med blondinerna , vi visste att dom ljög . Jag ba vilka fucking blondiner han ba varför sägeru fucking för? sen ja ba käften sen vi rullade och köpte Moas conevers för 700 sen , ser man att dom är där asso seriöst riktiga import förföljare , men sen när vi gick upp träffade vi Selma och Felicia , och sen vi typ gick för att kolla min mammas mobil hahah och det var sjukt skönt snubbe som jobba ''asso jag kunde ta allt jag ville'' han brydde inte säg men efter därifrån så rullade vi t donken och åt satt där och äcklade alla som satt kastade cola papper allt äckligt muffins eow!!! , sen gick vi för att hämta min plattång har den nu?? nu kanske undranr varför jag alltid har nya plattånger det är för att ja tar sönder dom -.- , men senare typså gick Eve & Nirra och köpte grejer medans vi satt i donken.. sen så gick jag och Moa och Izel t bussen utan de , så vi ringde vi ba skynda ni måste vara häär innan bussen kommer .. om 6minuter sen dom ba jaa!!!! sen efteråt kom bussen vi skulle gå på utan dom och då hann dom. Senare kom vi t flempan tog bussen t Tullinge vi skulle träffa Jonny och hans vänner men dom spelade fotboll, senare så åkte vi t Tumba va där lite klottrade och så och vi kom hem vid 9 tiden typ , och aah vi var ute lite i flempan chilladfe galet!! sjukt bra dag tycker jag chillnäni , ska upp och fixa mig nu för att jag ska t gården och det är lite saker , ska ditt med Matilda, Izel ,Rana, Moa,Nirra,Eve och jag ska jobba där imorgon så det är bara att komma hihih , kyss & smek för nu ska jag kolla på våran bästa år , bloggar lite senare puss på rumpan alla! :)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0