Joanna , minns du sjukt längesen jag skrev texten t dig mitt allt !

Jag älskar dig älskling!
DU har mitt hjärta i din Hand.
Och du vet att jag flyger ut .
Som sand när det blåser.
Du håller mig hela tiden.§
Jag har telefonen framför mig
jag frågar ska jag ringa dig och säga
det eller nej jag vågar inte. NEJ jag gör det
hur svårt kan det vara àtt säga.
..Jag älskar dig..§
Vi bråkar ibland en del av mig dör när vi bråkar.
Det gör ont.
Det svider till i ögat och så rinner det en tår. Låt det aldrig
hända igen.§§
Du vet att du är mitt allt du behöver inte fråga.
ALLT du har gjort för mig allt du gör för mig är oberskrivigt.
Du vet att jag gör allt för dig.
YOU KNOW BE CLOSE I WANNA BE SO CLOSE  (CLOSE)
HållMigHårtEllerSläppMigHelt§
You know that you shine like the sun.
And you are the sun.
Älskardigälskardigälskardig hela tiden§
Du kallar mig för prinsessa du är min prins.§
Du är den vackraste jag vet.
Du är den bästa jag vet .
Du är mitt allt.
Jag älskar dig Joanna mest av allt (baxa inte texten skriven själv)♥

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0