dom här orden saknar jag som du skrev förut..

jennifer älskling, due mitt allt. du är solen som skiner för mej,
utan dej är jag inget, jag älskar dej verkligen twini,
jag hjälper dej genom allt bebis, verkligen genom allt. krigar för dej om det behövs,
baby JAG ÄLSKAR DEJ MEST hjärtat mitt ♥ sötnoooos alltid vi,
vad som än händer, men hoppas det inte händer dåliga saker mellan oss nån mer.
alla stunder tsm minns jag, och kommer göra det tills jag döör och sen då efter,
min kärlek går inte beskrivas me ord syster, love u bby ♥ asså shiet du är bäst.
du är den som betyder mest för mej. en gång i va du min dröm, men nu är du min,
nu och föralltid, bryr mej nte vad folk kommer säga till dej om mej eller tvärt om,
du ska aldrig lyssna, för jag har aldrig gjort det. dom förstöör bara mellan oss.
det ända folk kan är att snacka skiit, och inget är sant asså. hatar såna,
du har typ alltid lyssnat.
så det va darför vi va ovänner många gånger,
då känndes allt som skit, som om jag va sj på jorden.
du vet att jag gör vad som helst för dej, skyddar dej även om det gäller död!
due mitt allt. jag vill aldrig förlora dej nån mer, jag saknade det vi hade,
men inte nu längre. för vi kommer ha det
roligare, minns du i älvsjö? minns du killen haha,
minns du när vi hoppade in och garvade typ i en timme,
det finns många saker vi har gjort för varandra,
men några gånger svek du mej verkligen hårt,
men jag förloter dej alltid, groooovt syster kärlek t dej twini.
asså vafan jag kan sitta här och skriva att jag älskar dej hur mycket som helst,
men det kommer aldrig räcka! du är en obeskrivlig person för mej.
du är den som betyder mest för mej, bara du du du du du du och ingen annan,
du vet att du alltid kan komma till mej om det händer nåt,
du vet att jag alltid kommer hjälpa dej, genom vått och torrt baby.
en till som dej finns inte, jag har den största turen! har jag dej,
har jag allt, mer behövs nte. det är du som räknas mest i mitt liv mi amor.
du är verkligen mitt allt, det bästa som har hänt mej i livet,
jag älskar dej obeskrivligt mycket Jennifer,
hoppas du tar åt dej det här. för du vet att jag alltid kommer finnas på din sida,
alltid! my sistaah ♥ alltid vi föralltid nu!
hand i hand livet ut, jaaaaaaag ääääääälskar deeeeeeeeej! ♥
// din, bara din ewelina


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0