det är ingenting man vill se, man vill bara härifrån!



Allt vi gjort kommer löna sig
min brooooooooooor, Shoo!

Måste va stark så håll huvet högt
Mamma ska få se vilket barn hon fött
Vi ses på toppen min brooooor..

Brushan vi har suttit här på bänken,
upp i parken hela sommarn som vi ba ba bara skiter i/
Lever i ett liv fullt av ångest, missar chanser när de kommer /
mannen allt vi fakkin gör.... fördriver tid/
Jag pallar inte mer, vi gasar här ifrån/
Finns ingenting att hämta här på gatorna ändå/
Kvar i smutsen/
Grabbar becknar zutten, jagas utav farbror blå/
Dricker hinken som jag sparade igår
Brushan du förstår....

Brygga
Varje dag är den andra dagen lik/
svär man pallar inte mer nej nej/
för brushan häromkring finns det inget man vill se/
man vill bara härifrån, res dig!

Måste va stark, så håll huvet högt
Mamma ska få se vilket barn hon fött
Vi ses på toppen min brooooor..

Vi brukar dricka upp flaskan, lämna spliffen till aska/
vakna klockan fem på dagen utan ett jobb/
snacka skit hela dan om vilken brud som e stropp/
vilken snubbe spelar tung vi själar utan nått hopp/
pass på arbetsförnedringen de hjälper inte nån/
dem har aldrig nånsin hjälpt inte en enda jävla gång/
Skit i dem brushan kom vi ska ta ett litet språng/
hoppa över muren nu o kuta långt från babylon/
Massa knas i vårt liv/
Måste hända nånting mer/
Snackar inte med polis/
Skulle aldrig nånsin ske/
Men jag snackar över beats om det livet som vi lever/
Riter och våra seder, priset på våran heder/
För jag skriver det vi ser brushan inget går förlorat/
Rappare skriver texter ST skriver historia/
De ödet, jag svär det är mitt kall/
och jag kan inte låta det här livet bli mitt fall/
Förståru brushan?



Måste va stark så håll huvet högt
Mamma ska få se vilket barn hon fött
Vi ses på toppen min brooooor..


Jag starta riktigt tidigt i början gick det smidigt/
för varje shit jag skrivit som tog mig hit/
tugga trogen min musik, så otrolig och precis/
De nog därför grabbar säger att en broder är unik/
Som att alla fick en hundralapp/
vissa fick den att bli större medan vissa slösa upp den i en pundarkvart/
Knulla allt för jag vägrar bli det sista /
Krigar tills jag ligger i min kista/
Hatare va tysta.......

Brygga
Varje dag är den andra dagen lik/
svär man pallar inte mer nej nej/
för brushan häromkring finns det inget man vill se/
man vill bara härifrån, res dig!

Måste va stark så håll huvet högt
Mamma ska få se vilket barn hon fött
Vi ses på toppen min brooooor..


Allt vi gjort kommer löna sig
min brooooooooooor, Shoo!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0