till er hatare innan jag lämnar bloggen.


Kan börja med att sluta och kommentera och läsa min blogg om ni ska sitta och klaga. för jag mår bara dåligt att kolla era hat kommentarer. det är därför jag gjorde en ny blogg för de som ville att jag skulle börja om. gillar ni inte mig så behöver ni inte leka flippad bakom skärmen, för jag lovar er. lär känna mig ni ska vilken brud jag är jag är skit snäll och trevlig jag hjälper mina vänner jätte mycket. kärleks problem bråk osv.
och jag leker inte krimenell jag har går igenom mycket i mitt liv som ni inte vet ett skit om istället för att hata kan ni inte visa respekt så visar jag tillbaka? vad har jag gjort er`, så länge ni är normala och snälla och inte jiddrar med någon som jag pratar skit mycket så håller jag tyst. låt mig leva mitt liv så lev era jag behöver inte se era knasiga kommentarer hela tiden & då ger jag upp och slutar bloggar helt. vet redan vad ni tre människor bor som
 kommenterade på min blogg. ni bor i kista, röninge , huddinge,och syndbegård eller vad det heter. lägg ner!



- jag mår också bättre att jag skit många bloggläsare som dör för min blogg. och jag ska inte bry mig vad ni än kommenterar för jag lpvar varför slå era tid på mig istället , för att göra något roligt?


Kommentarer
Postat av: mandyhadadi

skiit i hat kommentarer

haters makes you strongeer :)

2011-12-02 @ 14:48:09
URL: http://mandyhadadi.blogg.se/
Postat av: mysan

Hej snygging! :) önskar dej en trevlig helg! <3

2011-12-02 @ 23:20:07
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: Anonym

best way to know that you are famous is when people who never met you, hate you... Hörru, jag tycker din blogg är jätte fin! :) Har kollat igenom några av dina inlägg... Försök att inte lägga energi på dåliga kommentarer, ingen människa är värd att få massa skit utan anledning<3

2011-12-03 @ 11:07:35
Postat av: IRINA

Helt rätt attityd tjejen! Riktigt fin blogg btw!

2011-12-03 @ 16:11:47
URL: http://princessirina.blogg.se/
Postat av: Anonym

haters gonna hate. girl, this will only get you stronger <3

2011-12-12 @ 15:42:03
Postat av: ZAK

så mkt hat! Människor har inget liv.

2011-12-14 @ 22:54:37
URL: http://typeelikeagirl.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0