JAG PRATAR MED MIG SJÄLV ;$

Jag misslyckades jag misslyckas varje år.
Chacha bloggen kan börja med och berätta att jag var ute ida med Matilda , Chanel , Leonora hahahahhahahahahahhah sen var vi liten stund med Brenda & hennes kille och Anna Sheri.
annars var ute i 1timma & senare taggade hem till min bror var inte där så länge. sen så gick ja med min min mamma till centrum och köpte godis och senare hem igen & åt lasange eller hur man än stavar.
efter så åt jag lasange med sallad & drack cola. träffade chanel gick till gräs chillade där och höll på filma en mus/råtta skit gullig var den. men har tagit nya bilder & det måste bara få tag på mitt USB - KABEL. igen.
haha :) min statisk höjer as bra!!! skit glad! juste asso JB måste skämta ska visa snart vad han skrev till mig öh.
här kolla helt pinsamt sådär. usch!!
Justin Bieber , fråga mig om ja ville gifta mej med honom???+
och han ska dumpa sitt ex bara för mej asso dä fattar han inte att han inte är snyggggggggggggg för mig?!?!!?


är hellre tsm med Maysan Kariin.
annars annars vad har ni gjort idag är inne på facebook.com och blogg.se smsar med olika personer och chattar med olika personer. och kollar på två och ett halv män. kollar på när min mamma äter godis. kollar på också när min bror sover. okej sen kollar jag i skärmen och ser om jag har skrivit rätt :D
puss bloggar snart! BRB!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0