BROR

Du är en riktig storebror för mej , du ställer alltid upp för mej, jagälskardig så fucking mycke , min bror mitt allt! , mitt liv! utan dig skulle jag inte ha varit den som jag var förut , det är du som ser till att jag går till skolan äter mat osv. okej min mamma gör det också , men du är med henne. alltid så har du varit så äkta , du ställer upp för dina vänner & mej, du är en riktig storebror ! Kommeru ihåg 2005 , du satt bredvid mej när det var krig du höll i mej , du sa allt kommer gå bra , du sa det till alla dina syskon , skulle jag ha dött så skulle jag haft dödt med dej hand i hand , alla undrar varför JUST du är min favorit bror , jo för att du har gjort grejer som ingen annan av mina syskon kan ha gjort ! du har slagit sönder nästan alla som har jiddrat med mej , du har tagit hand om mig , du har sett till vilka vänner jag umgås med för jag inte ska få rykten du har sett till att jag får en rätt kille , som inte playar sen gittar , tänker bara på sex. en riktig storebror till mej du är fin , underbar , söt allt! du är dödlig Ali Jaber! När jag har varit ledsen och inte orkat med mitt liv ser du till att jag mår bra , gör allt för att få reda på vem som har gjort såhär, tro mej alla dina fucking vänner kommer fram till mej och säger att du är en av deras äkta kompis och att jag aldrig ska vara kaxig
eller uppkäftig . Du har aldrig slagit mej eller jo förutom när du fick reda på att jag baxade , åkte fast fick problem med skolan , bråkade med alla.
tro mej bror du vet att jag har haft problemet sen jag var liten tills nu. men allt är nästan borta allt ! , tack vare för att du snackade med jag lyssnar på dig som min pappa , tack för allt du gör dina föräldrar alltid glada , du är en riktig fin kille som ställer upp för alla , ooh vet inte riktig vad jag ska skriva mer , men du är alltid en fin underbar kille som du var ,när du var liten! , du är min bror från samma kött & blod , dör du så död jag såklart också! - kan ta livet av mig om du lämnar mej. det viktigaste är att jag vill att du ska vara stolt , nu efter sommarlovet ska jag se till att göra ALLA I familjen stolta , plugga varje dag, inte smsa så mycke , inte bry mej om alla killar, vara med vännerna inte så ofta! ni ska se vilken Jennifer Jaber jag ska vara , inte den jag var när jag var för 12år sedan... tack för allt engång till ska se till att mamma & pappa blir stolta , men mest du , du ska se vilken lillasyster du ska få , ÄLSKAR DIIIIIIIIG MEST! all kärlek till dig!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0