UNTZ UNTZ UNTZ , GRR...

Untz Untz Untz.. vad händer alla? ingenting själv ska jag in & duscha snackar nu med Antevante på fb och lilla söta Felicia , joo det var längesen man snackade med henne. saknar henne sjukt mycket. men aja. iaf idag så ska jag ut ska slå Kycklingen om jag ser honom. jo dagens oufit blir shorts med rosa linne :) haha och smycken lite sådär.
det är ganska varmt ska in och typ dusha snabbt , platta håret förna , och det. untz untz untz gud vad det är varmt ute jag dör!!! , haha :) asso det är augusti redan den 2 däää? , skolan börjar snart och snart kommer min bebis & izel ;D gilla gilla gilla gilla untz untz untz haha jag är störd jag vet. men snart börjar ung08 vet exakt vilka som ska komma till the voice , bra va? haha ska skriva dom snart om jag är snell hest :$ ...
Måste ringa min bebis Hanaw och fråga en grej. och senare liksom jag skriver bara av helt & hållet.
fett bra va?! :) vilka ska t ung08? :) skriv jätte gärna här så kan vi träffas (a)! jaja ska skriva nu vilka som ska komma innan ni blir så sura untz untz untz , hihi haha höhööh mhihih buhuhhu lulululu!
snart kommer dom!

 

Artisterna till The Voice 2011

Chris Medina
Eric Amarillo
Swingfly
...
Danny
Sibel
Loreen
Lazee
Adam Tensta
Sean Banan
Crossfire
Vanessa Falk
Newkid
Norlie & KKV :))

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska dit :)

2011-08-04 @ 00:42:15
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0