SV


z i r r e s ♥ ([email protected]) om KILILILI:
Var det rätt lag som vann då, tycker du ? ;)

Sv: Ja hej , nej inte liksom än jag hejar ju på Real madrid.
så det blev 2-2 dom möter varandra igen på Onsdag liksom imorgon.
helt taggad! PUSS
IP: 81.233.161.229
15 Augusti, 09:45
feride om KILILILI:
ja har en fråga hur känner du rafaela nikitidou och gabbe hasta? kärlek t bloggen<3

Sv: Rafela la till mig på fb , & gabbe har jag haft typ i 1 år på fb :)
vi snackade förut ! skit snäll kille!. & kärlek till dig askim ♥
IP: 213.112.181.44

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din fucking orre sluta hor mytomera jag var med raffa när du la t henne smuts

2012-01-09 @ 21:49:31
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0