NÄR DET GÄLLER MIG , kommer du aldrig LYCKAS att trycka ner MIG

Du kommer aldrig kunna trycka ner mig - det du gjorde mot mig va fett fel av dig. sen skyller du på mig att jag är falsk när det var du som ljög för mig rakt i ansiktet , inte bara mig flera. orkar inte med dig längre har förlåtit dig 71+571958 gånger , och den här gången räcker det, du finns inte längre mer i mitt liv. jag har mina vänner som är äkta för mig , du är skit! , du har inga vänner kvar för så mycke som du håller på och säger jag ligger där där och där , wiiiiho tagga långt från mitt ansikte , vi har aldrig lärt känna varandra ALDRIG ALDRIG!
det var bara ett misstag, falskaunge!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0