lite om igår

Jag vaknade helt cp störd idag var fett trött från igår i Ung08a det var skit kul haha, vi dansa flippade vet inte vad alla bara kolla på oss? iaf vi hade det sjukt kul så träffade man på vissa personer , Sanja , Lina ,Moa , Linnea,Kanya,Elmina , Danne , Hanaw , Nicole , Mikaela & massa massa fler orkar inte skriva upp allas namn. men senare så typ blev det lite tjaffs mellan mig & en kille eftersom han jiddra med mina kompisar så jag gick på han. HAHAH roligaste någon bet mitt huvud mitt i dans skiten , och sen hör jag någon annan ba oj förlåt det var jag , sen en chilenare där bak typ skrek i mitt öra han vill dansa med dig LALALALA. iaf vi hade det sjukt kul vi var där till 23.00 och var hemma halv 12 , liksom? :) asso tro mig om jag skulle haft berättat allt skulle det vara två sidor men pallar inte, det blev inga bilder igår sry , idag ska jag inte t ung08a har fett ont i mina ben men , bloggar senare puss!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0